25 April 2009

Universiti--(sebelum masuk UM)--


Alahai.keputusan u pun dah keluar.so banyak la orang yang excited skarang.mane taknye,dah puas berjuang untuk dapat result yang elok(walaupun kisas kate ok je),akhirnya dapat gak hasilnye...

Dah jadi suratan dalam ketentuan bahawa setiap insan yang bergelar pelajar kisas(KISAS KE?),mesti akan di kaitkan dengan u.kononnya dah gerenti dapat u.ada benar n ada salah,bak kate peniaga pasar borong"win-win situation"...tambahan plak bagi budak form 6 kisas(WUJUD KE LAGI MASA DEPAN),mesti akan diberi perhatian yang sangat 'bagus' dan 'LEBIH BAGUS' bagi yang tidak membawa tagline STAYER...bunyi cam vampire n amplifire jerrr...UM n UKM akan jadi pilihan kebanyakan sebabnyer mungkin itu menjadi lubuk pemerhatian form 6 sebelum ini atau di gelar LEGASI TURUN-TEMURUN...

Bagi aku plak.tahu2 dah ada 11 bdak kisas same kos ngan aku.wah,dunia ini kecik bangat deh.Jumpa lagi muka ingusan(sape marah dia trase),muka tembaga,mulut laser n baik cam aku(RIAKSSSS).huhuhu

Aku lak sepatutnya pergi UIA(dapat ke-mungkin kot),tapi last minute tukar atas nasihat abg sharaf(walaupun aku xmintak),tapi bagusla ada wakil n melengkapkan pelajar terbaik stpm yang g UIA selama 3 taun berturut-turut.Aku plak kena mula dari awal balik selepas kecundang di tengah perjalanan.Semua A solid tapi pengajian am 2 lak C,so A campur C dapatlah B+.hihihi

Ada gak yang bandingkan aku ngan fikri,katenye"korang tau tak,fikri lagi tinggi dari naufal sebab fikri dapat A pengajian am".huhu,lawak2..tula padahnya kalo jadi pandai(walaupun aku xnak tp nak tutup aib aku kena gak)...

Mesti cikgu2 Kisas ada cuit2 sikit pasal aku tapi tak baik la suk zon(walaupun aku dah biase).Tetiba plak jadi luahan perasaan.huhuhu.

Pe2pun,UM still pegang rekod pointer cemerlang tertinggi iaitu 3.75(kalo x silap),sebab itu aku pilih UM berbanding UIA.Nseb bek ada kakak UM bagitau aku waktu atas bas ke Johor bertemu tunang ku.huhuhu.

Okla,itu je wat mase ni.nanti aku tulis lagi.Kecemerlangan tak semestinya indah,kegagalan tak semestinya kita punah.

Tiada ulasan: