28 April 2009

Garisan Sebelum Penamat


"Mampukah aku menghadapi soalan yang menanti?" detik hati aku....wahhh, da macam ayat novel. Biasala permulaan yang baru ke arah pekerjaan mencari nafkah yang halal. Selangkah demi selangkah kita ke hadapan supaya setiap perhentian dapat kita saksi keindahan dan kelazatan pengalaman. Tapi aku bukan nak taip post ni untuk ber sastera sebaliknya aku tengah menghabiskan sisa lepak aku supaya dapat fokus study pasni...al-maklumla subject jiwang karat ko...

Aku dah berjaya habiskan semua sukatan tapi skang tiba untuk
fasa kedua iaitu menguasai. Fasa pertama adalah merasai iaitu aku guna kaedah feel the moon atau hafal setiap kes dan point penting.Maka fasa kedua aku akan menggunakan konsep soal jawab dengan eiha..Siap la ko eiha, rasai penangan aku nanti...

GET READY!!!

Tiada ulasan: