25 April 2009

Pandaikah si NAUFAL itu?


Menurut pendapat hukama', untuk mengenali seseorang perlu dilihat pada teman atau kawannya. Maka atas alasan itu aku pun akan describe diri aku mengikut tafsiran aku la...

Ramai yang kata aku pandai,tapi mereka tak sedar bahawa berjaya dalam peperiksaan bukan lah orang pandai sebenarnya. Tetapi ia lebih kepada orang yang rajin dan orang yang minat dalam sesuatu bidang ilmu.Kepandaian bukan kunci kejayaan tapi kecilikan itu kunci sebenar kejayaan.Sebab itu korang selalu dengar study smart and sudy hard...kalo pandai dia hanya tulis study saje...huhu...

Ke
cilikan aku ni sebenarnya bermula di KISAS(walaupun aku tahu yang aku ni haprak dalam result spm)... Aku tak pandai...buktinya,aku xpernah isi borang matriks atau nilam puri atau upu sekali kerana aku rasa buat apa belajar,baik kerja jadi artis...sebut pasal artis ni,aku hampir-hampir jadi model baju pengantin...aiii...Bila masuk U,keluar result---sekali lagi orang kata aku ni pandai...cuma aku nak tegaskan aku bukan pandai tapi aku cilik dan celik seperti korang semua...

Tiada ulasan: