26 April 2009

TQ untuk award MAK


Rasanya belum terlambat aku ucapkan terima kasih buat pentadbiran Kolej 8 UM kerana sudi memberi 3 anugerah untuk aku.Terasa berbalas la jugak penat lelah aku 'giat' kat aktiviti kolej ni. Walaupun aku rasa ramai lagi calon yang patut terima award ni,tapi nak buat camne rezki masing-masing...

Memang tak sangka aku dapat 3 anugrah(ingatkan satu pun tak dapat),Apa pun sangat2 terima kasihla...Acara anugerah memang ok walaupun diselubungi kontroversi sijil halal asia pasifik...ada persembahan bunkface,ramai la gak yang melompat2(da macam gigs sebonarnye)...aiii...nak wat camne.Bunkface pun bukan kumpulan nasyid...astagar....

So terima kasih buat 3 anugerah ni : 1) Siswa Aktif 2008/2009 2) Anugerah Harapan Seni (Kelab Drama) 2008/2009 3) Anugerah Cemerlang Akdemik 2008/2009........harap2 la kalo award taun depan dapat hamper takpun duit...huhuhu...

THANK YOU!!!

Tiada ulasan: