29 Mei 2009

Keputusan Peperiksaan Semester 2 08/09


entah macam mana percaturanyya, akhirnya aku terpaksa akur dengan hakikat aku belum dijamin untuk memperoleh tawaran phd dengan begitu saja. Mengapa? Kerana mengikut kebarangkalian aku bagi keputusan pada sem 2 ini memaparkan aku kembali jatuh dan kesilapan yang sama ketika STPM kembali menjelma. Puas aku mencari segala kesilapannya dan aku sedar bahawa kekurangan elemen passionate with what you alreday have atau elemen keghairahan dengan apa yang sedia ada seperti kemahiran lepas antara punca aku gagal meneruskan legasi kecemerlangan sem 1...

Dalam ramai yang sedang gembira bercuti,aku pula terpaksa merombak segala mimpi. Dalam ramai yang lunak bercuti, aku pula terpaksa mencatit rentak segala perancangan bagi semester yang akan datang. Maka Nantikan perubahan drastik yang telah aku rancangkan walaupun legitasi perubahan menggazetkan ia perlu dilaksana secara gradually...

NEW ME IS COMING

Tiada ulasan: