12 Jun 2009

Bermulanya Kisah Pembantu Mahasiswa Kinabalu...



Kini aku sudah melapor diri untuk ke kursus seterusnya bagi PM kolej 8 iaitu kursus Biro Tatanegara atau BTN. Dengar kata cam PLKN bahkan lagi ganas. Tapi wat camne,ikut hati memang xnak pergi. Rasanya sem ni je la last aku jadi PM.huhu. Baru je selesai buat pemilihan sape ketua PM n unit2 bwhn. Aku dipikulkan dengan tanggungjawab unit2 khas(entah apa yang khas pun aku tak tahu)...

Sebenarnya aku sesangat busy kerana aku baru selesai buat teks bacaan doa bagi majlis perasmian FESKUM. Pasni nak wat teks ucapan MC plak.Harap2 idea datang mencurah2 n tak stuck.huhu... 19 hb ni result keputusan U akan keluar.Harap2 UM tak jadi cam USM yang tersilap bagi nama sapa yang dapat walhal sebaliknya.Walaupun secara tradisinya UM ni kerjanya(HEP) sesangat la last minutes....hummmm...

JANGAN LAST MINUTE!!!

Tiada ulasan: