02 September 2009

Antara Kolej 12 atau SUKSIS


Alhamdulillah, baru-baru ni aku pergi check senarai nama anggota baru SUKSIS dan nama aku tertera dalam list tu. Dalam erti kata lain, aku diterima untuk jadi anggota SUKSIS. So, next semester aku akan menetap di kolej 12. Lebih kurang macam penghijrahan dari kolej atas gunung ke kolej diraja.huhuhu..

Ramai yang fikir aku masuk Suksis sebab masalah peribadi dengan pihak atasan kolej 8. Maka, untuk aku nafikan seratus peratus tak bolehla... ada benarnya dan apa yang tak benar adalah bukan semua pihak atasan cuma segelintir yang baru dapat jawatan sajer...korang pun tahu sape dan kalu tak tahu, buat-buat je tahu...

Lagipun aku memang prominent dalam unit beruniform ni sebelum aku jadi mat ulat buku, maklumla tempias nak jadi best student. Sekarang apa yang aku tahu, kalo niat kita tak sama dengan usaha,maknanya memang tinggal impian la niat kita tu...

USAHA TANGGA IMPIAN

Tiada ulasan: