22 Mac 2010

Berlabuhnya Tirai Dinner 12th College UM

Dalam entri yang lepas aku sudah pun menyatakan tentang Malam Apresiasi Gemilang 2010 (MAG) atau Dinner 12th College. Tahniah buat semua yang menjayakan. Rasa gugup sebenarnya. Sebab tak pernah nak bermimpi handle majlis dinner sebesar ini. Malas nak berceloteh panjang, lihat sahaja gambar ini.

Ini adalah wajah penerima Anugerah Khas untuk Ayahanda Pengetua,
satu slot suspens yang dirahsiakan.



Sewaktu slot Anugerah Khas untuk Ayahanda Pengetua.
Apa la si Hani tu tengok, aku pun tak tahu.



Semasa slot Putera/Puteri Kayangan. Aku sebelah Adibah Noor.
Gugup sehingga keluar soalan yang aku sendiri tak tahu apa maksudnya.
Nasib baik Hani pandai cover




Masa ni sesi ketiga, akudah bertukar baju dah pun.
Kiri itu adalah Hani, co-MC dari fakulti Law, 3rd Year.
She has lot of experience.



Sebelum bermulanya tugas. Kematu punggung aku, hanya Tuhan yang tahu.
Sangat tak selesa dengan baju dan keadaan ini. Huhu.
Mesti ada yang marah.

Jangan marah, nanti kena jual...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hello sir, i just stumbled upon your blog, and although i do not understand your language, i am very much interested with the background music in ur blog. If you dont mind, can you tell me what is the title of the accoustic song? Thanks in advance.