20 Mac 2010

Me With Imran Ajmain & Adibah Noor Dis Saturday

Tanggal 20 Mac 2010, bertempat di Putrajaya Ballroom, IOI Marriot Resort & Spa, akan berlangsung makan malam Kolej 12 UM yang membawa tema 'Malam 1001 Kayangan'. Pada hari itu jugalah aku diminta untuk menjadi MC Informal, yakni yang akan bertangungjawab dalam mengurus persembahan yang terdiri daripada artis (Imran Ajmain & Adibah Noor) dan juga pelajar Universiti Malaya sendiri.Sekali lagi, pengalaman pengukuh ini amat aku perlukan bagi mengukuh lagi sinar dalam bidang pengacaraan selepas aku bertaubat tidak mahu berlakon. Kenapa? Sebabnya terlalu banyak kebejatan sosial softguy dalam lakonan. Apa pun, aku bukan ingin menjadi artis tetapi aku hanya inginkan pengalaman dan perasaan manusia yang terkinja dalam bidang populariti ini. Bak kata satu ungkapan, 'KEBAIKAN HANYA BOLEH DIKETAHUI JIKA KITA TAHU AKAN KEJAHATAN'.
DOAKAN YANG TERBAIK!

Tiada ulasan: