02 September 2010

3 Blog : Blogger-maniac

Haha...ketawa dua harkat jer...tak boleh lebih2 sebab nanti gelap ati time posa2 ni.... Apa pun, terima kasih kerana sudi membaca blog ini. Oleh kerana aku tidak mempunyai duit poket yang 'lebat', maka aku cuma buat PC ala press confrence (gitew...) dalam blog saja... Baiklah, bunyikan drum......

Aku umumkan bahawa aku mengendalikan 3 blog. Tujuannya adalah untuk tidak mengelirukan para pelawat, nuffnagers, manggaads users, bloggers dan sesiapa pun dalam melawat blog aku. Takut ada yang keliru antara motif blog peribadi (Tabir Ideologis), dengan blog karya2 aku (dikenali Pankraf) dan juga blog khas berkenaan perundangan syariah(dikenali blog Peguam Syarie Wannabe). Setakat ini masih dalam pembikinan dan harapannya agar semua sedia melawat dan membaca...hehe







Link :
Tabir Ideologis : Blog Peribadi Naufal Tarmizi






Link :
Pankraf : Blog Cerpen, Novel dan Skrip








Link :
Peguam Syarie : Wannabe




MELANGKAH KE HADAPAN BUKAN BERMAKSUD TIDAK BERHENTI BERJALAN

Tiada ulasan: