27 Mac 2011

Dulu Aznil, Kemudian Azwan Ali, Skang Sarimah Ibrahim...

Sudah berkurun blog ni ditinggalkan, tanpa sebarang berita dari pemiliknya. Maklumlah kadang2 bz, kadang2 xde kontroversi dan kadang2 malas tiba2 menjadi-jadi... Maka, kalo aku dah post entri terbaru, meaning that something awesome had happened to me....

Semalam (sabtu---26 Mac 2011), aku ditugaskan menjadi hos dalam sebuah majlis pra-handover projek Kolej Sains yang aku anggap sebagai yang tercanggih dan unik binaannya di Malaysia. Dah terasa bukan kat Malaysia dah. Dewannya saja dah macam dewan Konsert berskala besar. So sapa kata orang melayu tak boleh bina bangunan baguih2...hehe

Semalam jugak aku jadi MC bersama dengan akak Sarimah Ibrahim. Tak percaya? Sila klik link ini ....

Well, memang dia layak dapat pengacara TV terbaik 2010... sebabnya banyak sangat perkara yang dia boleh control semasa handle majlis. Manakala aku, aku hanya ada satu masalah. Aku seperti Jimmy Shinley diatas pentas semasa konsert AF. Tahu kan masalahnye apa? Masalahnya : BILA LA AKU BOLEH BERCAKAP...haha... Dah akak Sarimah banyak celoteh sampai kadang2 aku pun xdapat nak mencelah. Tetapi dengan berbekalkan persediaan secukupnya, aku cuba untuk mengimbangi masalah itu. Hasilnya adalah seperti semalam la.Aku pun xtahu apa hasilnya...


Ok, cukuplah sekadar ini sahaja. Aku nak buat invois ni, esok dapat payment!!!

SOALAN AKAK SARIMAH : 
Serious ke nak masuk dalam bidang Entertaintment ni... 
AKU JAWAB : Sampingan jer...

Tiada ulasan: