18 Jun 2012

Termenung Jauh : Last Exam's Momento

Sambil duduk di balkoni kolej 12, UM... aku termenung jauh... jauh... jauhhh... jauhnye?! Jam pada masa aku taip entri ni hampir menjengah 10.00 pagi waktu KL... kurang sejam waktu kat korea...(yeke?) Jam 11.30 nanti aku akan sit exam for the last time of my undergraduate seasons... Feel anxious and curios.. why? -cakap omputih plak... tetiba terpikir apa yang aku akan buat selepas ni-


BTW, aku dah siapkan paper project "Sihir : Pembuktian Di Mahkamah". Satu naskhah akedemik yang bermakna bagi aku... Namun bagi orang yang dah ada Phd @ Master, mereka hanya akan memandangnya ibarat cekam di celah kuku : "Menarik tapi tak tertarik"... hahaha. Soalnya sekarang kenapa aku tak study? Jawapannya mudah, usaha, doa dan tawakal...hahaha...

TAWAKAL

Tiada ulasan: